Etäkäyttö 6: Ongelmia kirjautumisessa?
Kategoria: Etäkäyttö
Tavallisimpia syitä etäkäyttöön kirjautumisen epäonnistumiseen.
Syynä voi olla käyttäjätilin vanheneminen.
- Rekisteröitymisen jälkeen tili on käytössä 18 kuukautta, minkä jälkeen se pitää uudistaa.
- Tilin vanhenemisesta tulee muistutus sähköpostiin 30 päivää ennen vanhenemista.
- Tilin voi uusia itse heti ilmoituksen saavuttua ja 45 päivää vanhenemisen jälkeen täällä.
- Vanhentuneet tilit poistetaan vuoden kuluttua.
- Määräaikaisella henkilöstöllä käyttöoikeus päättyy työsuhteen päättyessä.
- Jos tilin uusiminen ei onnistu, ota yhteyttä pääkäyttäjään sähköpostitse info @virki.fi, puhelimitse (+ 358) 10 2002 620 tai palautelomakkeella.
- Luodaksesi tai muuttaaksesi salasanan mene ”the forgotten password” -sivulle. Saat sähköpostiisi salasanan palautusviestin.
- Tunnuksena voit käyttää sähköpostiosoitettasi. Muista ilmoittaa uusi hyvinvointialueen sähköpostiosoitteen pääkäyttäjälle.
- Jos salasanan tai tunnuksen palauttaminen ei onnistu, tilisi on voinut vanhentua tai poistua järjestelmästä. Ota yhteyttä pääkäyttäjään info @virki.fi tai puhelimitse (+ 358) 10 2002 620 tai palautelomakkeella.
- Luodaksesi tai muuttaaksesi salasanan mene ”the forgotten password” -sivulle. Saat sähköpostiisi salasanan palautusviestin.
- Jos salasanan tai tunnuksen palauttaminen ei onnistu, tilisi on voinut vanhentua. Ota yhteyttä pääkäyttäjään info @virki.fi tai puhelimitse (+ 358) 10 2002 620 tai palautelomakkeella.