Palaa selaukseen

Etäkäyttö 6: Ongelmia kirjautumisessa?

Kategoria: Etäkäyttö

Tavallisimpia syitä etäkäyttöön kirjautumisen epäonnistumiseen.

Syynä voi olla käyttäjätilin vanheneminen.

  1. Rekisteröitymisen jälkeen tili on käytössä 18 kuukautta, minkä jälkeen se pitää uudistaa.
  2. Tilin vanhenemisesta tulee muistutus sähköpostiin 30 päivää ennen vanhenemista.
  3. Tilin voi uusia itse heti ilmoituksen saavuttua ja 45 päivää vanhenemisen jälkeen täällä.
  4. Vanhentuneet tilit poistetaan vuoden kuluttua.
  5. Määräaikaisella henkilöstöllä käyttöoikeus päättyy työsuhteen päättyessä.
  6. Jos tilin uusiminen ei onnistu, ota yhteyttä pääkäyttäjään sähköpostitse info @virki.fi, puhelimitse (+ 358) 10 2002 620 tai palautelomakkeella.
  1. Luodaksesi tai muuttaaksesi salasanan mene ”the forgotten password” -sivulle. Saat sähköpostiisi salasanan palautusviestin.
  2. Tunnuksena voit käyttää sähköpostiosoitettasi.  Muista ilmoittaa uusi hyvinvointialueen sähköpostiosoitteen pääkäyttäjälle.
  3. Jos salasanan tai tunnuksen palauttaminen ei onnistu, tilisi on voinut vanhentua tai poistua järjestelmästä. Ota yhteyttä pääkäyttäjään info @virki.fi tai puhelimitse (+ 358) 10 2002 620 tai palautelomakkeella.
  1. Luodaksesi tai muuttaaksesi salasanan mene ”the forgotten password” -sivulle. Saat sähköpostiisi salasanan palautusviestin.
  2. Jos salasanan tai tunnuksen palauttaminen ei onnistu, tilisi on voinut vanhentua. Ota yhteyttä pääkäyttäjään info @virki.fi tai puhelimitse (+ 358) 10 2002 620 tai palautelomakkeella.